BØGER


SVØMMEPIGERNE (2014)

Historisk biografi om Jenny, Ragnhild og Lille Henrivende Inge - 1930'ernes svømmepiger, som var Danmarks første rigtige sportsstjerner.


TRÆER DER LIGNER MENNESKER (2014)

Min tredje digtsamling, der tager læseren med langt ud i skoven.

VOVEHALSE (2014)

Min første børnebog. En læs-let-bog om mennesker, der gør vanvittige ting. Mød fx Philippe Petit, der gik på line mellem tvillingetårnene i New York.


BØLGEBRYDER (2013)

Single-forløberen for bogen Svømmepigerne. Forlaget Zetland udgav denne longread om Jenny Kammersgaards vanvittige svømmetur over Kattegat i 1937.


I UDKANTEN (2011)

Min anden digtsamling. Alle digtene er skrevet hen over en af de længste og mest stædige vintre i mands minde.


En dokumentarisk bog, hvor jeg undersøger mange danskeres store passion for engelsk fodbold. En nostalgisk rejse tilbage til 70'ernes og 80'ernes Tipslørdag.

NÆTTER I MOL (2009)

Med denne bog debuterede jeg som digter. Det lugtede mere af Bowie end Blicher, mere af Dylan end Drachmann.

MÅSKE I MORGEN (2008)

En dokumentarisk bog, der bygger på en autentisk historie om en piges opvækst med en alkoholisk mor.