REFERENCER

Her et udvalg af de kunder, jeg skriver, redigerer og oversætter for. 


Informations Forlag
I efteråret 2014 udkom min historiske bog Svømmepigerne der forførte Danmark i 1930'erne på Informations Forlag. 

Turbineforlaget
Som redaktør, oversætter og forfatter løser jeg en lang række opgaver for Turbineforlaget. 

Zetland
For forlaget Zetland har jeg skrevet Bølgebryder, den historiske fortælling om svømmepigen Jenny Kammersgaard. Den udkom i februar 2012. 


Jeg er fast redaktør på medlemsbladet Orientering.

Cyklistforbundet
Jeg leverer portrætartikler, reportage og guidestof til magasinet Cyklister.

Datagraf
Jeg skriver artikler til flere af Datagrafs udgivelser, bl.a. Nordeas Private Banking-magasin Brief

Jeg skriver bl.a. portrætartikler og reportager til magasinet Lejlighedsvis.

Politiken
Jeg har skrevet en del portrætter og features for Politiken Kultur. Se eksempler her